«Αγγίξαμε αρχαία πέτρα!» – Η Α’ Γυμνασίου στην Αργολίδα

• 0

Στις 5 και 6 Μαΐου 2017 η Α’ Γυμνασίου πραγματοποίησε την ετήσια εξόρμησή της στον νομό Αργολίδας. Η εξόρμηση αυτή στόχο έχει να φέρει τους μαθητές σε επαφή με ένα μέρος από όσα διδάσκονται στην αρχαία Ιστορία.

Με δύο τουριστικά λεωφορεία ξεκινήσαμε από το σχολείο το πρωί της Παρασκευής για τον νομό Αργολίδας. Μετά την καθιερωμένη -τουριστική- στάση στον Ισθμό συνεχίσαμε ως τον πρώτο προορισμό, τον αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών, ο οποίος περιλαμβάνεται στον Κατάλογο των Μνημείων Παγκόσμιας Πολιτισμικής Κληρονομιάς της Unesco.

Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στα Κυκλώπεια Τείχη, την Πύλη των Λεόντων, τη Σιταποθήκη, τον Ταφικό Περίβολο Α’, το ανάκτορο και την υπόγεια κρήνη από τις φιλολόγους Σπ. Δημητρακοπούλου και Β. Κουκλάδα. Στη διαδρομή είδαν ιδιωτικά κτήρια και κατοικίες αξιωματούχων, καθώς και αποθήκες και εργαστήρια του ανακτόρου.

Στην επόμενη στάση επισκέφθηκαν τον Θολωτό Τάφο του Ατρέα, συνδέοντας τις γνώσεις τους από το μάθημα της Ιστορίας με το ίδιο το μνημείο.

Μετά το γεύμα σε εστιατόριο κοντά στις Μυκήνες, τακτοποιηθήκαμε στο Amalia Hotel, ξεκουραστήκαμε και ξεκινήσαμε για βόλτα, αθλοπαιδιές και χαλάρωση στην παραλία Καραθώνα, λίγο έξω από το Ναύπλιο.

Και ατυχήματα δεν είχαμε και τα επίπεδα της βιταμίνης D ανέβηκαν κατακόρυφα.

Η νυχτερινή έξοδος στο Negro espresso bar στο Ναύπλιο, κλεισμένο μόνο για εμάς, προϋπέθετε δυνάμεις κι ένα πλούσιο δείπνο στο ξενοδοχείο.

Μετά από ένα ξέφρενο τρίωρο, επιστρέψαμε και κοιμηθήκαμε. Κάποιοι. Γιατί κάποιοι είχαν εναλλάξ νυχτερινή περίπολο στους διαδρόμους ως το πρωί. Όσοι τόλμησαν να ξεμυτίσουν από το δωμάτιο, πήραν 10 push ups.

Το Σάββατο με τούρτα-έκπληξη γιορτάσαμε τα γενέθλια του Γιάννη και αναχωρήσαμε μαζί με τις αποσκευές μας για το Παλαμήδι. Περπατήσαμε μέσα στο κάστρο και κατέβηκαν όλοι οι μαθητές, και οι 98, στη φυλακή του Κολοκοτρώνη. Τις ξεναγήσεις είχαν αναλάβει οι φιλόλογοι Σπ. Δημητρακοπούλου και Β. Κουκλάδα.

Κάναμε μια στάση στο Ναύπλιο για αναψυκτικά, αγορές για τη γιορτή της Μητέρας και μια ωραία βόλτα στην πλατεία Συντάγματος.

Τελευταία στάση της εξόρμησης, το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, το οποίο περιλαμβάνεται επίσης στον Κατάλογο των Μνημείων Παγκόσμιας Πολιτισμικής Κληρονομιάς. Οι μαθητές ανέβηκαν μέχρι την τελευταία κερκίδα του άνω διαζώματος για να διαπιστώσουν την εξαιρετική ακουστική του θεάτρου. Έμαθαν για τον θεραπευτικό ρόλο του θεάτρου στο Ασκληπιείο αλλά και για την αξιοποίησή του τόσο ως αρχαιολογικού χώρου όσο και ως θεάτρου που φιλοξενεί ελληνικές και ξένες παραγωγές στο πλαίσιο του Ελληνικού Φεστιβάλ. Την ξενάγηση ανάλαβε η Ν. Μερκούρη.

Το απόγευμα, μετά από γεύμα στο Λυγουριό, ξεκινήσαμε για την Αθήνα. Και γύρω στις 20.00 φτάσαμε στο σχολείο κουρασμένοι αλλά πολύ χαρούμενοι.

Και του χρόνου!

Συνόδευσαν οι καθηγητές Ι. Βογιατζόγλου, Σπ. Δημητρακοπούλου, Β. Κουκλάδα, Ν. Μερκούρη, Σ. Ρουμπέα, Π. Σταμάτης.

This slideshow requires JavaScript.